Sminktråden

Har du testat 38gradig mascara? Typ idun vatn 38 graders eller senseis? Jag tycker de sitter bättre än vanlig vattenfast. Smular inte på gymmet heller.
Tycker också iduns är bra! Hade sensai i mångamåmga år men sen började den smula tyckte jag... men den kanske är bra igen nu?

Gillar inte riktigt hur fransarna blir av iduns på mig, så kör nu ett lager fiberwig (som smular för mig tyvärr) och sen ett... inkapslande lager idun över haha. Men det är ju lite störigt att hålla på så, får testa sensai igen kanske!
 
Tycker också iduns är bra! Hade sensai i mångamåmga år men sen började den smula tyckte jag... men den kanske är bra igen nu?

Gillar inte riktigt hur fransarna blir av iduns på mig, så kör nu ett lager fiberwig (som smular för mig tyvärr) och sen ett... inkapslande lager idun över haha. Men det är ju lite störigt att hålla på så, får testa sensai igen kanske!
Jag har inte testat Sensai själv faktiskt, men vet att många gillar den. De var väl rätt tidiga med den typen av maskara med tror jag.

Jag använder Iduns (om jag inte har gjort lashlift) och gillar den med.
 
Är det någon som liksom jag har problem med att alla mascaror ger fällning under ögat efter några timmars användning, och som faktiskt hittat en mascara som funkar?

Jag måste ha väldigt blöta ögon, eller oljig hud runt ögonen eller något. Blir svart under ögonen av vattenfasta också.

Jag sminkar mig i regel bara med lite foundation och mascara, men tar lite puder runt ögonen för att det ska bli lite torrare, det hjälper lite med inte nog för att mascaran ska sitta en hel dag.

Så, tips? Budget typ obegränsad om produkten är magisk :D

Idun Vatn 38 är helt fantastiskt tycker jag.
 
Är det någon som liksom jag har problem med att alla mascaror ger fällning under ögat efter några timmars användning, och som faktiskt hittat en mascara som funkar?

Jag måste ha väldigt blöta ögon, eller oljig hud runt ögonen eller något. Blir svart under ögonen av vattenfasta också.

Jag sminkar mig i regel bara med lite foundation och mascara, men tar lite puder runt ögonen för att det ska bli lite torrare, det hjälper lite med inte nog för att mascaran ska sitta en hel dag.

Så, tips? Budget typ obegränsad om produkten är magisk :D
Jag har inte själv det problemet. Men vet kompisar som haft och bytt till olika tubing mascaras som sitter kvar på dem. Har du provat någon sån?
 
Har du testat 38gradig mascara? Typ idun vatn 38 graders eller senseis? Jag tycker de sitter bättre än vanlig vattenfast. Smular inte på gymmet heller.
Inte testat, men låter som att det kan vara nästa kandidat. Tack för tipset!

Jag har inte själv det problemet. Men vet kompisar som haft och bytt till olika tubing mascaras som sitter kvar på dem. Har du provat någon sån?
Jag fick googla tubing mascara, och fattar fortfarande inte vad det är, mer än att det verkar vara något som jag bör testa. Tack!
 
Någon som kan tipsa om ett knallrosa läppstift som sitter bra? Hade ett fint men så kletigt att det inte gick att använda :down:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 811
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 871
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har snart klarat av femte veckan på jobbet som jag blev omplacerad till vid nyår. Det börjar pratas om att jag ska få några...
Svar
7
· Visningar
1 251
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 091
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp