Smillas nya bebbar.

Sv: Smillas nya bebbar.

Vilka sötnosar :d

Jag vart helt kär i den med mörk päls :love: vore inte fel att ha en sån liten att gosa med :love:

Det är en liten flicka. Visst är hon söt. Det bidde 3 pojkar och en flicka denna gången. Frågan är om den lilla damen kommer att bli sköldpadda eller ej. Fläckarna vid öronen blir nämligen rödare och rödare.

Det låter ju logiskt att det är en liten padda om alla killarna är röda ^^ (tror jag :angel: )

Jodå men hon ser för närvarande inte ut som en typisk padda. Så det skall bli roligt att se vad det blir av henne. Men en tigrerad padda har jag aldrig sett.

Om du tittar på den "röda" färgen framför varje öra, och jämför den med den "gråa" färgen på bringan och överst vid frambenen, syns bäst på den nedersta bilden, så ser du att det är en liten agoutipadda = sköldpadda med tecken typ ränder, prickar och "fjärilsvingar".

Det kommer att synas bättre när hon växer, då denna typ av djurfärger behöver "växas" i innan dom blir dom rätta.

Du har ingen bild på mamman och pappan ?

Vilka underbara bäbisar! :love:
Väntar med spänning på lilltösens färgutveckling, och hoppas på en liten bukeföljetong :p

*KL*

de går iente att kolla sej mätt på den lilla tösen :love:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Katthälsa En kompis till mig hörde av sig nyss. Hennes britt ligger inlagd och veterinären vet inte riktigt vad som är fel. Fick tillåtelse att...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar