M

Mount Never Rest

Minns att detta varit upp nyligt, men jag hittar inte tråden:o

Vår dator har haft härdsmälta så vi har låna ett super gammal burk, och då fungerar inte animationer!
Går det att ändra någon inställning eller är datorn för slö för animationer:confused:

Nu talar vi alltså om en stenåldersmaskin som har ett minne på 9,54GB:o
 
Sv: Smilies

Hm........ Detta var nog den sämsta beskrivning som jag någonsin skrivit:rofl:
Det jag menar är alltså att jag ser bara bilder, t ex denna banan:banana: Den bara står böjd! Den hoppar inte omkring som den ska göra!
Inga animationer rör på sig. Men spel & reklamskyltar fungerar precis som vanligt.
 
Sv: Smilies

Vilken tur att jag fattar ditt surr :angel: ;)

Jag förutsätter att du använder Internet Explorer (IE) som webbläsare :eek:

Då öppnar du följande:
verktyg/internet-alternativ/avancerat, se till att alternativet "Visa animeringar i webbsidor" är förbockat. :idea:
 
Sv: Smilies

Min banan hoppar:banana: :banana:
Men det är nästan obehagligt! Jag har ju hunnit vänja mig vid att den är stilla:rofl:
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 805
Senast: Enya
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
659
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: Trasten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 724
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp