Smileysarna är konstiga!!

Jenny1

Trådstartare
Två av smileysarna har bytts ut mot andra bilder!! Eller är det bara i min dator?? Hur får jag i så fall ordning på det??? Love-smileyn är en kamouflagefärgad gubbe med ryggsäck och kikare... Blir jättekonstigt när någon använder den!! cool-smileyn är en bild av någons tatuering!! :eek: Iofs rätt cool men...

Hjälp!!! Mina smileysar gör uppror!!!

Sv: Smileysarna är konstiga!!

hahaha, förlåt. Men jag kunde inte låta bli att skratta. ;D haha

För mig är då smileysarna helt normala. :)

Shit! Det är alltså bara mina!! Och det är min dator som är krasslig!? Precis som jag då, har kanske smittat den med min förkylning... MEn jag hittar inget svar på hur jag får tillbaks det som det var förut.. Kanske ska testa en systemåterställning...

Jag vill också ha nya smileys. :mad:
haha vad knepigt.

Nu ser jag ju... Rensa cachen var det.. Ska testa...

JAAAAAA!!! Nu är de sig själva igen!!! Härligt!! TACK!!! :bow::bow::bow: Undrar vems tatuering det var jag hade, för jag vet att jag sett den i en tråd förut, någon som lagt ut, en bild på en axel med en orm-drakliknande tatuering...

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag behöver er hjälp med ett problem som har uppstått från ingenstans. Jag rider en häst till försäljning som helt plötsligt har...
Svar
11
· Visningar
3 117
Senast: Liten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
7 575
Senast: Lycan
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 722
Senast: LenaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama