svea

Trådstartare
Alltså, jag kan inte hitta var man får upp smileys nu för tiden. Hjääääälp!

Alltså, jag kan inte hitta var man får upp smileys nu för tiden. Hjääääälp!

I verktygsfältet för att skriva inlägg, där finns en liten :) att trycka på för att få fram alla smileys. Skriver du på mobilen kan den ibland vara lite svår att se beroende på hur stor skärmen är.

Man kan behöva rulla neråt på sidan för att kunna se dem.
Har gjort den missen massor med gånger att klicka på :) och sedan undra varför de inte kommer fram.

I verktygsfältet för att skriva inlägg, där finns en liten :) att trycka på för att få fram alla smileys. Skriver du på mobilen kan den ibland vara lite svår att se beroende på hur stor skärmen är.

Verktygsfältet har jag inte heller sett till på länge.

Så här ser det ut för mig när jag skriver svar. Syns inte det för dig när du skriver svar?

Verktygsfältet har jag inte heller sett till på länge.

Bifogade filer

• 1CE76000-7EE2-405B-BD77-E300E6E6B0D3.webp
    1CE76000-7EE2-405B-BD77-E300E6E6B0D3.webp
    71,1 KB · Visningar: 31
Gaaaaaaaaah! Nu när jag satte på den där funktionen fick jag tillbaka att alla påbörjade svar som jag inte skickar sparas. Kan man få bort den utan att stänga av allt annat?

Det borde väl inte vara överallt? Om du klickar på "disketten", utkast, kan du välja att radera det som är sparat.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 066
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
284
Senast: Elo
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka