Smart ftp problem!

S

Spider84

Laddade hem smart ftp och installerade det och allt gick bra, men nu får jag inte upp programmet. Eller rättare sagt jag hittar ingenstans jag kan klicka för att få upp programmet. Allt jag har är den gamla filen för att installera, Smartftp där jag kan ändra, reparera m.m, setup som jag har kört, och den kör den, men inget nytt kommer upp, samt en massa...ja jag vet inte vad de heter, men de filerna som har en bild på tre böcker med en livrem runt.

Någon som kan hjälpa mig?
 
Okej nu har jag hittat så att jag får upp den, men jag lyckades klicka mig förbi "Generell" sidan och jag antar att det är saker som ska ställas in där?

Jag funderar också hur man ansluter till spray. Hittar inget alls om det... :crazy: De har ju adressen webcenter.spray.se men det vill den inte ansluta till.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 380
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 302
Senast: shia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 173
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp