Smal yberkräsen häst!

Sv: Smal yberkräsen häst!

Tråkigt att höra, men samtidigt slipper du gå och undra varför din vän inte verkade må bra.

Du gjorde det rätta, det som är varje djurägares skyldighet. Och nu lider hon inte längre.

Tänk vad livet kan ändra sig från dag till annan...

Men fy:eek:

hur hanterar man sånt:crazy:

Lider med dig-

Inte vet jag.
Jag har pratat mycket och gråtit mycket. Det går väldigt mycket upp och ner, ibland kan jag tänka på henne och skratta och ibland så bara tjuter jag.
Har precis brännt alla bilder som jag har på datorn till en CD, så nu är dom i säkert förvar.
Ska åka till djursjukhuser nu och fixa de sista pappren till försäkrinsbolaget, sen är allt klart.

Tråkigt att höra, men samtidigt slipper du gå och undra varför din vän inte verkade må bra.

Du gjorde det rätta, det som är varje djurägares skyldighet. Och nu lider hon inte längre.

Tänk vad livet kan ändra sig från dag till annan...

Det värsta är nog tomheten, vad ska jag göra nu? Hade bara henne, vad ska jag göra med alla de timmar som jag la ner på henne varje dag?
Visst finns det hästar som jag kan rida på om jag vill, men det är inte samma sak, det är ju min älskade Gössan som jag vill rida på och ta hand om.
Hon har det bra nu i alla fall och det är det viktigaste, jag får allt klara mig! Och det kommer jag att göra också, har ju mina tvåbenta vänner kvar. Förhoppningsvis kommer det även en fyrbent igen.

Liknande trådar

Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 044
Senast: Maniac123
·
Foder & Strö Hej, Jag har en nordsvensk brukshäst som är 7 år gammal. Han har klarat sig bra på hösilage plus att få bvitamin vid pälssättning o...
Svar
4
· Visningar
3 487
Foder & Strö Hej! Har läst spaltmeter här på forumet och sett att det finns mycket kunniga människor och bra tips! Känner mig ändå vilsen i denna...
Svar
9
· Visningar
2 708
Senast: axel
·
Foder & Strö Jag är urkass på att räkna ut fodergivor utan bra foderprogram och sen gratisprogrammet på Hippocampus försvann så strular bara Freefarm...
Svar
0
· Visningar
1 077
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka