smakråd-- ikea

Sv: smakråd-- ikea

Det beror på hur du tänkt ha den. Ska det vara på höjden så är det kanske dumt att ha två eftersom det är svårt att sätta ihop dom. Att ha dom löst staplade på varann känns lite farligt tycker jag.

Aha d glömde jag skriva :) Nejnej d ska va på längden eller vad man ska säga, de ska stå bredvid varann eller den långa ska stå liggande sas. (Jag uttrycker mig verkligen strålande idag känner jag :D )

Jag tror det blir snyggast med den stora, med de små kommer du ju få en bred kant i mitten, kanske inte hela världen ioför sig och det gör det lättare att möblera om om man vill ha dem på andra vis.

(OT så har jag två av de små ihopmonterade som skötbord. ;) )

det är att vara dumsnål i mina ögon... 5 eller 6 hundra..

Jag tycker nog att det blir snyggast med den större. Om du inte har ett mellanrum mellan de mindre, då kan det funka.

Jag har två stycken av den större sorten och tycker att det är förvånandsvärt dålig kvalité på dom. Men man kanske inte ska räkna med annat när man köper från ikea.

dessvärre inte, åtminstone inte när man köper saker som är så pass billiga som det ändå är med 600 för en hel bokhylla..

Är man student med studentlya-hyra på 4500 och försörjer sig själv o två hundar där bara försäkringen går på över 7 lax om året är det bättre att tänka sig för en extra gång när det kan vara onödiga pengar. Good for you att du slipper vara dumsnål.. :crazy:

F ö kan det ju vara smidigare med två små om man skulle flytta o få annan planlösning så det är ju en fördel i det med. Så står å väger lite därav tråden..

Tycker du att den större är för dyr så köp dom mindre då.

Men tror den större är snyggare för det blir annars en tjock skarv mellan dom små. Men de små kan man ju ha till olika saker senare om man vill.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 001
Senast: Oh_really
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar