Smaklig munkpeppar

Blyger

Trådstartare
Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst.
Grejen är att hon är kräsen.
Försökte med NAF Oestress idag och det tvärvägrade hon. Ren munkpeppar har funkat typ, i liten dos.

Vad finns för alternativ?

Har kollat på Stroppy mare men den innehåller johannesört och det är jag inte så sugen på att stoppa i henne.
 
Min liker Easy Mare fra Hilton Herbs og hun er veldig kresen.

Jeg prøver å finne et alternativ til munkpepper, for det øker matlysten, noe som ikke er bra for min kjempe sultne Haflinger. Hun blir bare enda mer stresset ved mat tider etter at hun fikk munkpepper.
 
Min liker Easy Mare fra Hilton Herbs og hun er veldig kresen.

Jeg prøver å finne et alternativ til munkpepper, for det øker matlysten, noe som ikke er bra for min kjempe sultne Haflinger. Hun blir bare enda mer stresset ved mat tider etter at hun fikk munkpepper.
Tack ska kolla på den! :)
 

Liknande trådar

Hästvård Har bestämt mig för att testa något tillskott som ska hjälpa ston som besväras av brunsten. Skulle gärna höra vad folk testat och vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 651
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 008
Senast: QueenLilith
·
Foder & Strö Munkpeppar har ju tydligen 96 timmars tävlingskarens, och johannesört likaså. Det innebär att varken Stroppy Mare, Grumpy Mare eller ren...
Svar
7
· Visningar
2 585
Senast: Nielaa
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp