Sv: Sm!

Nu har jag varit iväg och kollat lite på terrängen live. Fasen så häftigt det är. Och vilka hästar. Vilka hjältar. Sällan man ser så många glada ekipage på samma ställe :-) Många fina ritter..

Fast visar dom nåt från fälttävlan?

Lyckades få se lite från ridsorten.tv till slut, var/är tydligen problem med STIM.

Fast visar dom nåt från fälttävlan?

Lyckades få se lite från ridsorten.tv till slut, var/är tydligen problem med STIM.

Dom visade terrängen i går eftersom det inte gick via youtube.. Otroligt att dom inte hade fixat rättigheter osv med STIM innan dom drog igång hela apparaten..

Riktigt dåligt:( Dom verkar inte ha löst det än för jag kan inte se något idag heller, men då ska jag hålla koll på equisport istället!

Den länken har jag försökt med. Nu på slutet fick jag upp någon sek på datorn innan den hakar upp sig. På mobilen kunde jag höra kommenatorn fast bilden försvann, sen funkade den ett tag innan den hakade upp sig där med.. Det är kul att sitta på landet:(

Det var därför jag frågade om det funkade för er, för att få reda på om det bara är jag det är fel på;).
Då kan jag sluta försöka och kolla på dressyr från Verden i stället.

Puh... svarta faran såg piggelin ut (det är ju lite hennes grej). Synd på tidsfelen men panelen hemma i soffan andas ut.

Nu är jag på väg hem (hemma kl 03:15 utan stopp...).
Min kuse gjorde en fin trav och galoppdel i dressyren men var tvungen att gå på toaletten i skritten. Gjorde vår bästa hoppning på länge men tyvärr föll en bom, vet ej varför för han kom in fint. Hoppade lekande lätt runt terrängen men jag vågar fortfarande inte släppa på nödbromsen så 1 min över tiden. Så överlag en nyttig och bra tävling för oss om än utan placering :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
56
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
156
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama