SM vinnaren Nowator på Sportcupen!

M

Madde71

Anneli och Nowator har deltagit på Sportcupen i terränghoppning, hoppning, dressyr, speed och utställning. Kul att en elithäst i distans ställer upp där. Jag hoppas att det gått bra för dem!!! Är det ngn som hört ngt från Anneli??

Sv: SM vinnaren Nowator på Sportcupen!

Hon vann hoppningen i torsdags den 17 när det var unghästtävling. Var själv där på kvalitétsbedömning och unghästcupen med min 6 åriga distanshäst Zinner debutant på 80 km i år. Kul att göra något annat och sen är det bra träning.

kollade efter honom på utställningen, men såg honom inte o inte på speeden heller eller missade jag det helt?

*KL*

Jag var där och såg er på unghästtävlingen :D

Nowator blev 6.a i utställningen på torsdagen samt vann hoppningen på kvällen. Fredagens LB:1 dressyr slutade på 60.69% och en plats i den övre hälften av resultatlistan. De andra klasserna ströks då en Stor tävling väntar, och man inte vill riskera att något inträffar i ex fart grenarna speed och terräng som reds på gräsbana i ett omväxlande väder.

Nu finns ett fåtal bilder ute på maddislarsson.bilddagboken.se från i torsdags.

Kunde tyvärr inte fota mycket pga väder & ridhusbelysning... :crazy: Så håll tillgodo med det som jag fick till ;)

Liknande trådar

Träning Hej! Hoppas jag skriver detta så ni förstår 😅🙈 Har haft mitt 11-åriga ponny sto i 2 år nu, hon är mot den lite grövre typen. Hon är...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 329
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 725
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Akvarietråden V