SM-finalen i dressyr!

Sv: SM-finalen i dressyr!

Stackars Patrik, han såg inte nådigt irriterad ut när hans musik krånglade...

Jag håller tummarna lite för Sophie Fleming och Schumi! De genomförde en helt okej ritt tyckte jag, lite ansträngt bara. Tyckte Emelie och Briman gjorde det bra också!

kl
Är det bara jag som har problem med sändningen? Hakar upp sig/stänger av sig stup i kvarten:(

Den funkar bra för mig! Också imponerad av Emelie och Briman, de debuterade ju GP för ett par månader sedan!. Tyckte Jeanna fick till det också!

Det är samma för mig också...

Lennox är en mkt trevlig häst måste jag säga! När Jeanna får ordning på piaffen så blir det nog himla bra!

Var på plats och gillade verkligen Lennox. Synd med strulet med Patriks musik, men de löste sig ju bra.

Cecilia/Lennox var verkligen jättefina!! Hoppas de är tillbaka i landslaget snart!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes lag-SM i dressyr på Linköpings Fältrittklubb. Edsbyns Ridklubb red hem SM-guldet i dagens final.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
84
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vinnarna i årets finaler av Svenska Ridsportförbundets Ungponny i dressyr har korats. Här är alla medaljörer.
Svar
0
· Visningar
82
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama