Lokkur

Trådstartare
Hej! Vi ska boka hotell inför SM 2011, men äns så länge är sidan under konstruktion, så jag hittar inte riktigt var sundsbyholmbanan ligger?
Ligger det nära centrum, eller var är de bäst att söka på hotell, sundsbyholm eller Eskilstuna? Lättare att se om man har hjälp av eniro:D
Tacksam för hjälp=)

Sv: Sm 2011

Sök på Eniro efter Sundbyholms Travbana så får du en bra uppfattning om vart det ligger i förhållande till E-tuna centrum

Sv: Sm 2011

Det ligger i närheten av centrum, 15min max!
Går även att bo i t.ex. strängnäs, har lägenhet där med sambon och det tar ca 20-25min till banan.

Liknande trådar

Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
755
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 591
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 821
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka