LaQuent

Trådstartare
Har ni någon koll på hur det är med kval,vart och när SM ska gå och liknande saker,skulle verkligen behöva att ha tips.Hur var det förra året med Sm , regler och så?

Sv: Sm 2009

Det enda du kan vara säker på är att förutsättningarna kommer att ändras.
Bland annat skall en ny regelbok ut 2009 och innan dess skall den ut på remiss mm, mm…

Antar att det är kval på B-nivå som kommer att gälla, dvs två placeringar på B-tävling i respektive disciplin.
Vart det kommer att gå är i dagsläget inte bestämt då nästa års ansökningar just nu går in till förbundet...

För övrigt är det ju precis som TDJ skriver att det kommer en ny regelbok så innan den är klar är det svårt att säga någonting...

Okejokej , för jag har pratat med en WRASdommare och hon sa att det skulle eventuellt bli att man behövde endast delta i en B-klass och inte bli diskad för att komma till kvalen ?:S

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
789
Senast: Cattis_E
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: shebeen
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 622
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd