Slokande öron hos schäfer?

P

Piavik

Min tik fick valpar i maj dom är dryga 7 månader idag då.
En av hanarna vill inte resa sina öron o detta oroar ägaren.
någon som vet vad det kan bero på?
Någon som haft schäfer som varit sen?
De andra har rest nu även om en av tikarna var sen också.
 
Sv: Slokande öron hos schäfer?

Jag vet inte, men har en kompis som föder upp schäfer...hon sätter dit tomma toapappersrullar i öronen på dom om dom ser ut att "krångla"..tejpar eller limmar....
 
Sv: Slokande öron hos schäfer?

pappan till vår förra schäfer hade ett öra som va så.. inte rastypiskt men väldigt gulligt när han la huvudet p sne:love:
 
Sv: Slokande öron hos schäfer?

finns tyvärr vissa som aldrig lyckas resa sina öron. kullbrorsan till våran är 4 å har öron som inte står,, å han är assnygg.. så de är då riktgit synd... de berro juh lite på vad man ska ha hunden till om man bryr sej om itne de där sista lilla på öronen reser sig.
kullbrorsan hade mycket problem med tänderna när han var liten så all" energi" gick ill dom har iaf vi fått förklarat...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 208
Senast: YlvaG
·
Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Karolina90
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: The Beast
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp