Slö hunddag

Gnist

Trådstartare
Idag har de små liven utöver vanliga rastningen mest fått vara ute på egen tass (inhägnade givetvis) och sitter man uppe på altanen, så kan man då få en inblick i deras hundliv :D

Det den ene har vill den andra också ha..

cujo-charmie.jpg

Och går inte det, så skyndar man sig mot nästa mål..

cujo-charmie-1.jpg

Men vad tusan gör man med en så pass stor boll :confused:

cujo-charmie-2.jpg

cujo-charmie-3.jpg

Charmiga små liv..

Sv: Slö hunddag

Herregud så söta! Alla dina bilder är så fina! Jag lyckas mest ta sneda kort på halva folk och hundar, gärna med en tumme mitt i...

Finns få saker som slår att se hundar interagera i flock! Bästa jag vet är att samla ihop en tre fyra stycken och ge sig ut på strövtåg i skogen :)

ja det ser härligt ut.Dina bilder är alltid vackra(har skrivit det förr):laugh:

Hon springer ju fort.. :D :rofl:

Gillar den här bilden :love:

charmie.jpg

Och det gör väl inget att jag massakrerar den här korgen som jag plockat ut blommorna från :confused:

Cujo.jpg

Senast ändrad:

Herregud så söta! Alla dina bilder är så fina! Jag lyckas mest ta sneda kort på halva folk och hundar, gärna med en tumme mitt i...

Finns få saker som slår att se hundar interagera i flock! Bästa jag vet är att samla ihop en tre fyra stycken och ge sig ut på strövtåg i skogen :)

Bara att fota mera, så har du snart fått in rätt kläm på det hela :)

Jo, jag gillar ju flockarna jag har och i just unghundsflocken är det ju 6 hundar som ingår och i den kan jag då slänga in 3 vuxna hundar också, så att flocken utgörs av 4 vuxna/halvvuxna hanar, 2 vuxna tikar samt de tre musketörbrudarna som alla är runt 4 månaders ålder och det funkar alldeles utmärkt :D

Liknande trådar

Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 536
Senast: Lilahnee
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 990
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 326
Senast: Gnist
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka