Slö av munkpeppar ?

tott

Trådstartare
Ni som vet...
"Biter" munkpeppar endast på könsdriften eller kan det "bita" på den allmänna go;en också ?

Sv: Slö av munkpeppar ?

Munkpeppar borde inte orsaka slöhet, kan det handla om pälsfällning eller annan hösttrötthet?

Sv: Slö av munkpeppar ?

Slö och slö, ett lugn som kan ses som slö om man är van att ha en stollig häst utan munkpeppargiva har jag sett både på valack och ston.

Detta lugn betyder ju att hästen kan äntligen slappna av och behöver inte vara igasen, så det är bara att välja om din häst reagerar så eller hoppas att gnistan kommer tillbaks alternativt minska dosen.

MVH/

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
358
Senast: Malva1978
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Kilauea
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 049
Senast: fio
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 439
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka