Slickar i näsan!?

verrdogan

Trådstartare
Varför vill mina katter alltid slicka i näsan? är de så gott?:D
Eller är de nå speciellt som de betyder på kattspråk? Typ snyt dej eller nå sånt :angel:
Flev som har katter med näsfetisch?

Sv: Slickar i näsan!?

Min ena katt slickar gärna i ansiktet,men mest på munnen och runt örsnibbarna.Vet inte varför han gör så, men det är jobbigt eftersom tungan är så sträv - jag är snart helt skinnflådd på läpparna..:crazy: :D

Min ena katt är mer inne på mina ögonfransar, de ska tvättas även om matte sover. inte så värst skönt..

Neej, pannan ska det vara! Och särskilt hårfästet där man kan "beta" lite hår... :confused:

vaknade igår morse av att kissen slickade mig i armhålan. mmmums!! ;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 158
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 370
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna