Slemproppen har gått!

Sv: Slemproppen har gått!

nu verkar det vara som bebis förbereder sig. magen blir stenhård hela tiden och det gör ont i nedre delen av ryggen. slemproppen är inte längre genomskinlig utan lite blodblandad. hoppas hoppas!!
 
Senast ändrad:
Sv: Slemproppen har gått!

tycker jag med....eftersom jag är 8 dagar sen med. hade BF förra fredan
 
Sv: Slemproppen har gått!

För mig gick slemproppen på morgonen och senare på natten valde bebis tt titta ut:)

Så det är nog på G skulle jag tro!=)
 
Sv: Slemproppen har gått!

För mig gick slemproppen på morgonen och senare på natten valde bebis tt titta ut:)

Så det är nog på G skulle jag tro!=)

slemmis gick seent i natt eller tidigt i morse.....då var den genomskinlig. när jag vid 17 tiden gick på toa var den inte genomskinlig längre,,,,,,,:banana:
 
Sv: Slemproppen har gått!

nu verkar det vara som bebis förbereder sig. magen blir stenhård hela tiden och det gör ont i nedre delen av ryggen. slemproppen är inte längre genomskinlig utan lite blodblandad. hoppas hoppas!!

Bebis e på g helt klart!!:bump:

På mig tackade mr Slemmis för sig på fredag morgon (bf+10) och på lördag morgon vaknade jag med värkar. Lördag kväll 23:28 (bf+11) är Jason född.

Gud så spännande!!
Beredd på lite smärta?;):D
 
Sv: Slemproppen har gått!

Min slemmis släppte i omgångar i ca en vecka innan Tilde kom..jag gick över en vecka. Hoppas bebben är på g nu då:)
 
Sv: Slemproppen har gått!

smärtan är ja inte beredd på men den ska jag nog tackla....får man se.... :rofl:
får se om sambon får en rak höger :p

den har hållt på i ett par timmar just nu och det är fortfarande blodblandat, bebis rör på sig konstant, magen blir hård hela tiden å de känns i nedre delen av ryggen å ibland där "nere"
 
Sv: Slemproppen har gått!

Lycka till nu, det låter som om det snart blir en liten bukebebis till här:banana::banana:
 
Sv: Slemproppen har gått!

Verkar verkligen vara på gång. Spännande!

Glöm inte att försöka sova inatt, om det inte är dags att åka in. Det är jätteskönt om man kan sova bort några "för-förlossnings"timmar.

Lycka till! :)
 
Sv: Slemproppen har gått!

min slempropp gick på morgonen och dottern är född på kvällen... ca 12 timmar senare... jag gick 2 dagar över tiden
(med första barnet märkte jag inte ens av någon slempropp - då gick vattnet istället)
 
Sv: Slemproppen har gått!

Det du kan göra är att ta en alvedon,lägg dig o vila eller ta en varm dusch, släpper värken är det falsklarm men är det på riktigt lär det fortsätta :bump:
 
Sv: Slemproppen har gått!

Håller med!

Ts: Sov så mycket du kan. Jag sov inte på tre dygn innan Nova va ute. Hade som tur va krafter kvar till förlossningen, men när de va över kändes det som jag skulle kunna sova i en vecka. men de vart inte många timmars sömn på bb inte=/
 
Sv: Slemproppen har gått!

På julafton så kändes det som att jag skulle bajsa på mig. Att jag ville fisa hela tiden. Så jag gick till toaletten hela tiden. Runt midnatt till juldagen så började mina värkar kännas. Några värkar varade i 1-2 timmar. Det var tydligen som barnmorskan förklarade att jag öppnade mig. Så låg jag i 15 timmar hemma i min säng. Vägrade att röra på mig.:rofl::rofl:
När kl var 15 så gick min slempropp. kl 18 åkte vi in till förlossningen. kl 21 började krystvärkarna komma igång och 21.44 så var dottern ute.

Mvh
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 930
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
224
Senast: falukorw
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 648
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 096
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Bildtråden
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp