Slempropp??????

sasucatu

Trådstartare
Idag när jag skulle kratsa bakhovarna så lyfte hon på svansen o det rann ut slem. Inte så jätte mkt, men det kom lite i sänder, kommer säkert mer nu... Slemproppen? Det var exakt som slem, inge gult el nå, grå/vitt/genomskilnigt.

Brunstig??????

Hej!

Låter som stoet är brunstigt!
Fast om hon är dräktig så vet jag inte, slempropp har jag faktiskt inte hört något om.

M. v. h. Lisa

Han har gått över en vecka (om hon ens är dräktig :o )

Brunstig är hon inte, det ser man tydligt när hon är...

Inget kommer ur juvret, men det är svullet, ganska mkt!!

Ang dräktigheten (finns annan tråd om det) så är det ju så att vi tog blodprov som visade sig vara negativt. Nu sväller juvret o magen har blivit större. O så det här med slemmet nu då..Det är ju tydligen rätt vanligt att första gångare (vilket hon är) får sent har jag hört. Hur länge efter att åproppen släppt brukar det bli dags?

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 903
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har varit en jätte konstig dag. Eller kan börja att i fredags så var det en jätte jobbig dag och jag gjorde en skit dum sak som är...
18 19 20
Svar
393
· Visningar
23 461
Senast: Luff
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 854
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka