Nocturne
Trådstartare
Hej! tänkte höra om det är någon mer som har detta problem med sin häst eller tips på vad jag kan göra åt det? Min häst slår alltså i med bakhovarna i framhovarna, har endast sett det på bilder och filmer och det verkar mest som det är på volt, men även på rakt spår. Först när jag såg det så trodde jag bara att det var en ögonblicksbild, men har lagt märke till att det blir ett par sådana bilder varje gång, och igår när jag kratsade framhoven så såg jag att det hade lossnat bitar inne i hoven, en bit som var säkert 3x3 cm föll ur hoven och nu är sulan ojämn och ''hackig'' eller vad man ska säga.
Svårt att förklara men någon kanske förstår vad jag menar?
ska självklart ta kontakt med min hovslagare men tänkte även höra ifall det är någon som har haft samma sorts ''problem''?
tackasam för god ton och endast svar på min fråga och inte någonting som inte är relaterat till vad jag frågar efter.
Svårt att förklara men någon kanske förstår vad jag menar?
ska självklart ta kontakt med min hovslagare men tänkte även höra ifall det är någon som har haft samma sorts ''problem''?
tackasam för god ton och endast svar på min fråga och inte någonting som inte är relaterat till vad jag frågar efter.