Slalomcup 11/3

Ella-82

Trådstartare
Idag var jag o Cämz och körde slalomcup i Åstorp!

Ops... Gick inte att visa bilderna... Skall försöka igen.

Senast ändrad:
Sv: Slalomcup 11/3

JNGNOOCSFQLOG8.jpg

JNGNOOGSEPFMD0.jpg

JNGNOODPKQIMR0.jpg

Vilka fina hästar :)

Vart får man tag på sånna bröstskinn? Tror Pelle skulle vilja ha ett sådant!

Barmark åh vad jag längtar dit. Det tar nog minst en månad till här uppe det..

Anna-Carin

Hej!

Jag beställde mitt här!

Jättemysigt e de!!! :D

Barmarken e heeelt underbar! *äntligen*
Synd bara idag att banbyggaren beställt solsken men fick regn *hmm* vad hände tro??! *ler*
Så banan e ju något lerig! *underdrift*

Senast ändrad av en moderator:

Va har Ella-82 manipulerat bilderna, vad fräckt...

;) :angel: :D

JAAAA!!! :mad:
Hon e en riktig luring-filur den där Ella kan ni tro!!! ;) :D

Kan ju tillägga att vi TOTALmejja ner den där stackars konen!:o :D Något problem med kommunikationsbiten! :angel:

Så kul det ser ut!!! Ni måste ha haft en toppendag!
Cämz, har man inte krossat några koner så har man inte satsat! :D Över, under eller igenom bara!

Ingen bild på en tjock brunskäckig shettis? :cry: ;) Är det allmän fotografering vill jag beställa en bild vid nästa slalomcupstillfälle av ett svart rufsig shetlandstjej!;) Jättefina bilder! Visst var det roligt! Jag var allra mest glad för att min lilla köttbulle var så pigg och glad för att tävla igen. Det bådar gott inför säsongen. Ska ni vara med nästa gång också?

Ingen bild på en tjock brunskäckig shettis? :cry: ;) Är det allmän fotografering vill jag beställa en bild vid nästa slalomcupstillfälle av ett svart rufsig shetlandstjej!;) Jättefina bilder! Visst var det roligt! Jag var allra mest glad för att min lilla köttbulle var så pigg och glad för att tävla igen. Det bådar gott inför säsongen. Ska ni vara med nästa gång också?

Nej vi tog nog ingen bild på er :( Men på vägen hem pratade vi just om att man kanske skulle ta kort och sen sälja dem för en liten peng. Det är ju jätte kul att ha som ett minne.

Jag skall vara med nästa gång, kanske till o med Tobbe...

Cämz???

//Ella

Här kommer lite fler bilder.

JNGNQMDQDQIMO0.jpg

JNGNQMDRQNFQH4.jpg

Den här bilden är underbar! Inga hovar i marken...
JNGNQMDOHNGPI8.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Har alltid haft större hundraser där rekommendationer varit att motionera växande hund försiktigt. Efter diskussioner med hundfolk så...
Svar
13
· Visningar
1 388
Senast: hundtant
·
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
257
Senast: tott
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 488
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar