Skyltar till trailer

lizzie

Trådstartare
Håller på och fixar till min trailer och i går så köpte jag en ny skylt "hästtransport" att ha bak på trailern. Men vad jag försår så ska man även ha en skylt fram på trailern. Jag får INTE plats med de som är i hårdplast.

Är det någon som vet vart man kan få tag på skylten som dekal att sätta på fronten?

/Lizzie

Sv: Skyltar till trailer

Har inte www.nordpost.se eller Hööks lämpliga?

Nej, jag är tvungen att ha en variat i dekal som man klistrar fast. Inte skylt i hårdplast.

Fronten på mitt trailer tag är endast 40 cm högt och dessutom en böj mitt på. Skyltarna i hårdplast är 0,5 x 0,3 m i storlek.

En plastdekal som klistras dit klistras fast en bit upp på taket, men böjer jag en dekal i hårdplast är det risk att den går sönder.

/Lizzie

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
581
Senast: Morces
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 592
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 429
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar