Skydd till sulkyn?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare snuttis_linsan
  • Startdatum Startdatum
S

snuttis_linsan

Hej funderar på att göra egna skydd till sulkyn på nåt sätt, nån som har gjort de? eller har någon idé ? Vill gärna se bilder om ni har :) Man vet ju hur fort färgen försvinner, om man bara ska transportera dom en gång så äre nästan kört ... Vill ha massor med tips!

Sv: Skydd till sulkyn?

Ingen som har samma problem och som har en lösning?

Jag har gamla tranportskydd på skalmarna och där sulkyn hängs upp,det funkar jättebra!! -blev less på att linda sulkyn varje gång,-både tidskrävande och tråkigt..men testa tranportskydd,den billigare varianten som finns i 4 pack på hööks!!:bump:

Hej funderar på att göra egna skydd till sulkyn på nåt sätt, nån som har gjort de? eller har någon idé ? Vill gärna se bilder om ni har :) Man vet ju hur fort färgen försvinner, om man bara ska transportera dom en gång så äre nästan kört ... Vill ha massor med tips!

När jag var liten fanns det ramskydd till tex BMX-cyklar. De bestod av skumgummi el liknande med en längsgående skåra som man helt enkelt tryckte på ram och styre. Kanske finns såna fortfarande och kanske passar de till sulkyn.

Eller tillverka egna av liggunderlag och självhäftande kardborrband.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Trädgård & Växter Har ni några bra tips på hur man skyddar jordgubbarna från fåglar? Jag vill inte sätta upp nät, och har ingen lust att krångla till...
2
Svar
21
· Visningar
908
Senast: tott
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka