Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okej, jag köpte ett par boots men dom bara vek sig. Så får köpa neopren och klippa till så hon inte trampar på dom..
Hon har ett som är lite mer än bara ytligt, dock sårskorpa på. men dom andra är bara ytliga rivsår. Blödde från ett av dem igår. får tvätta ordentligt imorgon och sen får jag se när jag kommer iväg och kan köpa boots..
Håller med.Känns väl inte aktuellt med veterinär för några ytliga sår på en ohalt häst?
Nej det är möjligt. Men eftersom benet är svullet? Blir ett ben svullet av ytliga sår?Känns väl inte aktuellt med veterinär för några ytliga sår på en ohalt häst?
Olika för olika hästar hur det reagerar.Nej det är möjligt. Men eftersom benet är svullet? Blir ett ben svullet av ytliga sår?
Men jag håller med dig. Jag har inte sett hur det ser ut, tänker mest att det är mitt i en varm sommar.
Håller med.
Ska och köpa boots idag, sen får jag se om dom har någon spray också. Annars får jag ta vanligt Flugspray och försöka hålla flugorna borta med det!
Nej det är möjligt. Men eftersom benet är svullet? Blir ett ben svullet av ytliga sår?
Var försiktig med flugspray runt såren bara. Det är starka medel i den om de kommer i såret. Bara en tanke...Håller med.
Ska och köpa boots idag, sen får jag se om dom har någon spray också. Annars får jag ta vanligt Flugspray och försöka hålla flugorna borta med det!