skydd från AWOM??

Tiller

Trådstartare
Någon bukare som har skydd från AWOM hästsportprodukter. Hur är dom i storlekarna?? Funderar på att beställa ett paket men är lite osäker i storleken, Tiller brukar ligga i storlek M till L...
Vad tror ni??

Skydden:
benskydd.jpg

Tiller:
PICT0052.jpg

:bow::bow:

Sv: skydd från AWOM??

Jag har köpt mina Picasso-skydd från Awom, och jag visste inte riktigt heller vilken storlek jag skulle ha. Men, jag kan bara säga att, fråga tjejen på Awom, hon är hur trevlig som helst, och hjälpte mej med att hitta rätt storlek. Jag mätte hästens ben och hon mätte skydden samt jämförde med vad hon hade på sin häst, och det blev jättebra! Jag är väldigt nöjd med mina skydd och servicen från dom som har Awom. Lycka till!:laugh:

Jag har samma erfarenhet som du. Hon hjälpte mig med storleken, jag tog M fram och L bak. Såhär i efterhand borde jag tagit M bak också då de blir lite långa så att hästen blir irriterad.. Dessutom har han fått skav en gång också, men det var nog för att jag satte de lite för högt upp + vatten och grus. Annars är jag jättenöjd med skydden och alla kommenterar färgen :D Jag har gula.

Nu har jag fått hem mina skydd...

Jag tog M fram och bak och L på bootsen. Hur är kardborren i era. Jag tyckte den lätt blev lite "knölig". Men de verkar ju vara toppen annars :)
Jag beställde blåa ;)

Jag har klippt av några centimeter av kardborrbanden, då de var rätt långa. Men hellre att dom levereras för långa än tvärtom. Den här kardborren är ju verkligen superstark och sitter som berget, men man kan ibland behöva lite tid på sej för att få den att sitta snyggt.

Jag har klippt av några centimeter av kardborrbanden, då de var rätt långa. Men hellre att dom levereras för långa än tvärtom. Den här kardborren är ju verkligen superstark och sitter som berget, men man kan ibland behöva lite tid på sej för att få den att sitta snyggt.

Håller med till fullo, förrutom att jag inte klippt av banden nånting.

Jag får börja träna med kardborren helt enkelt ;)
tack för era svar!

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Fille
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 267
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: sweep
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka