L
Linnzan
Jo då.. så här var det... Jag skulle hålla en clinic och eftersom jag inte har så mycke kontakt med klubbar här uppe så tänkte jag att... Blocket!!!! de blir kanon att annonsera på.. där kollar ju alla. Så jag la in min annons. Den han ligga inne i 10 min så fick jag in första anmälan. Gud vad bra!! de här gav bra respons tänkte jag.... så gick de 5 min till och jag fick meddelande från blocket att annonsen inte var godkänd... OK??? vad är fel??? Jag mailar blocket och får till svar. Att annonsen inte kan ligga under hästar och ridsport.. Jag bara VA???? Vart ska den ligga då? JO!!! under hundvakt och djurskötsel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja svarade jag.. så ni menar att om ni vill gå på clinic med eran häst så kollar ni inder hundvakt och djurskötsel?? nä dom förstog att det lät fel men så skulle det vara de var deras regler.
Så nu vet ni alla där ute.. letar ni clinic... kolla på blocket under hundvakt och djurskötsel..
Så nu vet ni alla där ute.. letar ni clinic... kolla på blocket under hundvakt och djurskötsel..