skulle ha clinic..blocket blir bra att annonsera på tänkte jag!!

L

Linnzan

Jo då.. så här var det... Jag skulle hålla en clinic och eftersom jag inte har så mycke kontakt med klubbar här uppe så tänkte jag att... Blocket!!!! de blir kanon att annonsera på.. där kollar ju alla. Så jag la in min annons. Den han ligga inne i 10 min så fick jag in första anmälan. Gud vad bra!! de här gav bra respons:bump: tänkte jag.... så gick de 5 min till och jag fick meddelande från blocket att annonsen inte var godkänd... OK??? vad är fel??? Jag mailar blocket och får till svar. Att annonsen inte kan ligga under hästar och ridsport.. Jag bara VA???? Vart ska den ligga då? JO!!! under hundvakt och djurskötsel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja svarade jag.. så ni menar att om ni vill gå på clinic med eran häst så kollar ni inder hundvakt och djurskötsel??:rofl: nä dom förstog att det lät fel men så skulle det vara de var deras regler.
Så nu vet ni alla där ute.. letar ni clinic... kolla på blocket under hundvakt och djurskötsel;)..:D

Sv: skulle ha clinic..blocket blir bra att annonsera på tänkte jag!!

Det låter som dom inte förstod vad de var för sorts clinic och att de inte var en klinik.
Iallafall var de de dummaste jag hört. Lycka till.

Hahah.. jo men jag förklarade för dom!!! Men de var en tjänst man sålde och då fick de inte ligga under hästar och ridsport!!!!:rofl: Jag vet det är helt sjukt!!

Idiotiskt (av dem alltså)!

HAHAHAHAHAH :rofl:

Minishettisfolket regerar, voff voff. :D

Hm, varför blir du inte medlem i någon av dom två klubbar som finns och annordnar clinik via dem? Lättare att få deltagare då menar jag ;).

ellar varför inte ringa runt till klubbarna i norrbotten och höra dig för om det finns intresse
finns några western brudar här i knutarna :D

Hej! jo då jag är medlem... men de ansåg att de hade nog med att få ihop folk till sina egna clinicar. Så jag har försökt... men fick avslag. Så det är ju bara att acceptera och jobba vidare... Sånt e livet.

Hm, låter mysko. Vilken klubb var det?? Klubben jag är medlem i är uppdelad i flera närområden, och det är fritt bland medlemmarna i varje område att själva anordna precis vilka clinicar dom vill.. Tips bara:) http://www.mswr.se/

Jag har gått med där alldelens nyligt..;) Verkar vara en bra klubb!

Vart håller du till????

Menar du mig? Jag bor nära dig, i Orrbyn (råneå älvdal) :D

Jisses!!! dit var vi ju nära att flytta.. men gården vi kolla på steg lite väl högt....:crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 764
Skola & Jobb Jobbade tidigare på en avdelning i anslutning till ett större boende, lärde känna personer även på det boendet och fick många goa...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: Emine
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Parat
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 736
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar