Skulle behöva lite hjälp...

C

Connemara_Lover

... med hur det fungerar med kvalificeringen :confused:

Är det så för att kvalificera sig till lätt klass i fälttävlan med ponny genom banhoppning så är det 1 LB felfri och en LB med högst 4 fel? Har inte den nya TR så jag vet inte... :o Har för mig att det va så!

Vad gäller för kvalificering till Ponny Lag-SM då? Är det två stycken lätta klasser felfria i terrängen??

Om det är så så ser ni väl mig o min pålle där i sommar :D

Kvalikationsbestämmelser för Lag SM Ponny:
Startande ekipage ska tillsammans ha genomfört lägst fälttävlan lätt klass med högst ett hinderfel i terrängen.

Nope, svårare än så är det inte, men det är ju oftast lite maxade hinder på ett mästerskap så man ska nog vara väl förberedd iaf!
Hoppas man får se dig i Hofors i septemper! :)

Ok, men då hoppas jag på att få komma dit då! :D
Ska du vara med där?? Värsta kul :banana:

Jo jag ska vara med. Deltog också förra året i Kalmar och vårt lag slutade då som 6a! :D Vi hoppas på ännu bättre placering detta året, men vårt lag är inte fastställt ännu. Jag och en kille som rider C-ponny är klara och de två återstående platserna krigas det fortfarande om. :p
Lagtävlingar är super, mycket trevlig stämning då man stöttar och peppar varandra i laget.
Kan samtidigt nämna att Borås Fältrittklubb ska anordna en lag tävling i FT i slutet av september, dit tycker jag att ni borde åka, bra bana och ett bra avslut på säsongen! :)

Ja dit måste jag ju åka då!

Aa, lagtävlingar är absolut det bästa som finns, jätte kul är det! Vilken klubb tävlar du för?

Liknande trådar

Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 446
Senast: Ewelina02
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·
Fälttävlan Ska starta vår första fälttävlan 5 maj i tranemo, debutant. Har några frågor jag gärna vill ha svar på som jag inte riktigt har klart...
Svar
17
· Visningar
2 961
Senast: Undret
·
S
Fälttävlan Hej funderar på att kvala en blivande 5-åring till ft-breeders nästa år. Tänkte bara höra lite om kvalreglerna: alternativet man kan...
Svar
14
· Visningar
2 489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka