Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Litenvit

Trådstartare
Insprängt bland varadagens tjat och gnat om ostädade rum och smuliga frukostbord så känner jag ändå en enorm stolthet över mina barn.
Tänkte att det var dags att lufta detta, ni får göra detsamma om era (men jag tänkte att vi skulle begränsa oss till tre kommentarer per barn för att inte översvämma Bukes forum)!

Min dotter
- En otroligt snäll och omtänksam person som ändå har enorm integritet. Henne får man inte till att göra något som går emot hennes samvete och värdegrund, grupptryck eller ej.
- Modig (även om hon inte skulle hålla med mig).
- Ansvarsfull.

Min son
- Kreativ och "snabb i huvudet".
- Vågar gå emot resten även när det är den klart svåraste vägen.
- Är "en stor som är snäll mot små".
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Härlig idé :)

Min stora pojke:
- Mycket smart o kreativ, ställer smarta frågor och konstruerar jättekomplicerade byggnadsverk i lego
- Stor djurvän, de flesta djur tycker om honom och vågar komma till honom och stanna där för han är så lugn och kärleksfull
- Underbar humor, drar skruvade skämt och knäppa ordlekar och har ett otroligt smittande skratt :love:

Lilla pojken:
- Orubbligt glad och positiv, alltid snäll och hjälpsam mot andra barn och ivrig att dela med sig av allt han har och kan
- Enorm integritet, mycket medveten om sitt värde och stolt över sig själv utan att vara skrytsam
- Orädd och lättsam, vågar prova nya saker och bjuda på sig själv
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Oj svårt att bara skriva tre saker:o

Min son: Otroligt intelligent, fattar allt på en millisekund, hjälper mej med allt från att hålla hästen till att handla mat.(fast han inte tycker det är kul:angel:)
Är orsaken till att jag insåg att livet är värt att leva:love:
Har en underbar humor och ett stort varmt hjärta, en människa som jag verkligen älskar att umgås med.

Min dotter: Också otroligt intelligent, hjälper mej också med allt från städning till att få mej att se på saker från ett annat håll än mitt eget.
Är den som förde in storm, mod och nyfikenhet i min värld.
Är otrolig på att fixa saker som får mamma hjärtat att svämma över:love: älskar att vakna av slamret från diskmaskinen som plockas ur:D
Med min dotter är det aldrig tråkigt, hon är alltid full av saker att berätta och dela med sig av, vi har många och långa diskussioner om allt mellan himmel och jord.

Oj det blev fler än tre:o förlåt men mina barn är de underbaraste och finaste i den här världen.

Jag väntar fortfarande på att tonårs ilskan ska komma med allt vad det innebär, men insåg häromdagen att kanske kommer den inte? eller är mina barn "sena"? De är ju trots allt 18 och 16 år.
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Mina barn har rätt lika egenskaper (tvåäggstvillingar) även om det är stora skillnader dem emellan

Ena dottern
snäll och social
modig
intelligent

Andra dottern
snäll och social
intelligent
tjuvrolig

Ikväll så provade de motorsågsskyddshjälmar och kramade och pussade varandra direkt de fick upp ansiktsskyddet. Gullungar!:love:
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Dethär är en bra dag att skryta över Nikki.

Inatt har hon bara vaknat för att äta en gång.
När hon sen väl vaknade imorse så fick pappa mata henne med flaska. (Jag var i stallet och hade pumpat ur)

Sen kan jag meddela att hon idag fyller 3 veckor och har bara gråtit 1 gång sen hon föddes. :love:

Världens mest lättskötta bäbis tror jag. Aldrig något gnäll eller grin, jag är nog en väldigt lyckligt lottad mamma.
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Dethär är en bra dag att skryta över Nikki.

Inatt har hon bara vaknat för att äta en gång.
När hon sen väl vaknade imorse så fick pappa mata henne med flaska. (Jag var i stallet och hade pumpat ur)

Sen kan jag meddela att hon idag fyller 3 veckor och har bara gråtit 1 gång sen hon föddes. :love:

Världens mest lättskötta bäbis tror jag. Aldrig något gnäll eller grin, jag är nog en väldigt lyckligt lottad mamma.

oj, har helt missat att vansinnesbebben anlände på samma dag som min kaninunge ;) Ännu en treveckorstös här, som trots gråt och gny

*är väldigt lätt-tröstad och kelig
*sover snällt i sin egen säng varje natt och somnar om direkt efter matningarna:)
*världens sötaste unge, förstås :love: pappa upp i dagen (och det är verkligen ingen nackdel :love:)
 
Sv: Skryttråd (skryt omhämmat om era barn!)

Åh bara TRE saker! Min älskling har ju bara 3 dygn på nacken men jag vet inte var jag ska börja :love:
- Hon gnäller inte i onödan utan man vet vad hon vill på en gång
- Hon är så SÖT med sin lilla uppnäsa och allt sitt hår och med de små ögonfransarna :love:
- Både mamma och pappa går finfint att somna hos och kela med och alla far och morföräldrar får kånka och kela utan knot !
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp