Skrivklåda

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick för mig att titta på alla de blogginlägg jag har skrivit här genom åren. Ja, det har ju blivit några år nu. Jag hade aldrig någon seriös tanke att "nu ska jag starta en blogg" utan jag har bara skrivit vad jag haft i skallen för tillfället. Genuin skrivklåda med andra ord.

Det första blogginlägget skrev jag i september 2012. Jösses vad tiden går.

Förra året skaffade jag mig ju en till blogg. Tanken med den var mer seriös så jag skaffade en egen domän och ett riktigt webbhotellskonto. Den bloggen har jag haft i huvudet i några år och det första inlägget skrev jag faktiskt för några år sedan och sedan stoppade jag undan den på hårddisken. Det har tagit ett litet tag att bli varm i kläderna med den bloggen och periodvis när jag haft mycket för mig har jag inte skrivit så mycket även om lusten funnits.

Men nu känns det lite som om skrivkrampen släppt även där och sista tiden har det ena inlägget efter det andra skrivits. Det här är faktiskt mitt andra inlägg för dagen. Den första var på den andra bloggen. Ibland har jag funderat på att lägga ut adressen till den i min profil här, men nä, jag har inte gjort det och vet inte om jag kommer att göra det heller.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
568
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
18 428
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Dräktig dygn 43

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp