Skriver av mig..

Sv: Skriver av mig..

Jag tycker han var bra och han har handom landslagets hästar.
Men dom har inte lyckas få det bra på 6ggr

Men varför kunde inte han behandla din häst, han är ju kiropraktor?

KAn du inte försöka få ut han igen då (vet att det inte går så fort och få tid iofs), för han ÄR jätteduktig!
Han har inte bara gjort underverk med min, utan även med många av ridkolans hästar där jag jobbar extra ibland.

majja22 skrev:
Men varför kunde inte han behandla din häst, han är ju kiropraktor?

KAn du inte försöka få ut han igen då (vet att det inte går så fort och få tid iofs), för han ÄR jätteduktig!
Han har inte bara gjort underverk med min, utan även med många av ridkolans hästar där jag jobbar extra ibland.

Ja men det blir för lång för han att köra ner till Höllviken 2 mil söder om Malmö

Okej.

Jag har nog tur att han har många kunder här i sthlm, han är ju här med jämna mellanrum. Men det är en bit, tror han har 20 mil att åka... :bump: Men det tackar jag för :bow: :D

Hoppas det löser sig, att du hittar någon bra!

Vad garanterar att det finns utbildning bakom nån som kallar sig equiterapeut i större utsträckning än nån som kallar sig kiropraktor?

Okej..

Ska ifl se vad Djursjukhuset "fys" kan göra först..

Elektron skrev:
Vad garanterar att det finns utbildning bakom nån som kallar sig equiterapeut i större utsträckning än nån som kallar sig kiropraktor?
Att du får inte kalla dig Equiterapeut om du inte gått just den utbildningen.... :idea:
Men du får kalla dig kiropraktor utan någon som helst utbildning, du kan helt enkelt vara självlärd :smirk:

Aha! Är det hälso- och sjukvårdsnämnden som kategoriserar? Hur ser regeln ut för vilka yrken det är ok att kalla sig utan utbildning, och framför allt - vilka är det?

Humelibumlan skrev:
En kiropraktor är nog så väl bekant med hästens muskulatur... det är ju den de använder sig av vid behandling..

Exakt, det är ju inte så precis att dom manipulerar skelettet :D , som mångá verkar tro :crazy:

Hej gumman!

va bra att du fått reda på vad det var nu..måste vara skönt att veta åtminstonde..
Du får höra med olika människor vem dom rekommenderar o kolla så den personen har ordentlig utbildning(som andra skrivit här)

Håller fortfarande tummarnma för dig

Fina bilder som vanligt..hon är jättevacker! :love:

Juzzzen skrev:
Hej gumman!

va bra att du fått reda på vad det var nu..måste vara skönt att veta åtminstonde..
Du får höra med olika människor vem dom rekommenderar o kolla så den personen har ordentlig utbildning(som andra skrivit här)

Håller fortfarande tummarnma för dig

Fina bilder som vanligt..hon är jättevacker! :love:

hEJ:):LOVE:

Jo det är skönt att vetta att hon gör det för hon har ont och inte för att vara dum.

Vi har bestämt oss för att åka upp till Djursjukhuset för att se vad dom säger..

Vad bra håll dom hårt hårt hårt:bow:

Jaa, jag förstår det, men det var ju som du misstänkte..att hon hade ont o inte var dum...Man brukar känna sånt..om man är uppmärksam!När ska ni åka dit då?Har du fått tid o så?
Men vad är det som gör att hon får ryggskott då..kunde dom säjja vad det var som gjort attd et blivit så?

*håller dom så hårt,så hårt, det vet du!*

Dom sa att det kunde bero på att hon trapat fel eller halkt i hagen.
Vi ska upp på torsdag..

:bow: :bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Uppdateringstråd 31
  • lagom smakligt men bra torrfoder

Hästrelaterat

Tillbaka