skrivbordsbakgrunder.

M

månsken

någon som vet någon sida med snygga skrivbordsbakgrunder? behöver förnya mej lite. :)
 
Finns säkert massor med sidor om du går in på en sökmotor. Själv tycker jag det är roligare att använda egna bilder och foton och byter lite då och då.
Just nu har jag den här bilden på "kompisarna".
 
Jag håller med Moniq, det är roligast med egna bilder! :) Själv brukar jag göra mina egna skrivbordsunderlägg eftersom jag har så hög upplösning och därför svårt att hitta bilder som är tillräckligt stora utan att de blir pixliga och fula.

Här är några exempel:
Höst
Vinter
Vår (nuvarande) :)

/Erica
 
Tack! :) Men jag tror nästan jag börjat bli allergisk nu sen igår, jag tror inte det är nyttigt med en stor pollenklase på datorskärmen när man är allergiker! :rofl:

/Erica
 
själv använder jag mest bilder jag gjort själv
du kan ju ta dig en titt allihopa ligger på min hemsida
 
Ta en titt her. En debatt med bl.a. noen linker til skrivebordsbakgrunner som jeg satt i gang på et norsk debattforum.
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 811
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: tott
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp