Skrivarproblem

S

skimmer

Har fått lite problem med min skrivare.. När jag försöker skriva ut nåt så kommer det inget på pappret. Pappersmatningen och det funkar, och den låter och verkar skriva på pappret men när det kommer ut är det tomt. Vad kan man göra åt det? Färgpatronerna är nya och det är svartvita textutskrifter.
 
Har du fyllt på skrivarhuvudena? Man brukar vara tvungen att hålla en knapp intryckt i någon minut när man bytt till nya patroner.
 
Har gjort båda sakerna men det funkar inte ändå. Har i vilket fall som helst fått låna en skrivare så problemet är löst.
 

Liknande trådar

R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 121
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
431
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 395
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp