Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Man läser ofta om " skrittavstånd till ridhus". Hur långt är det då? Hur långt är ok för er att skritta till ett ridhus , i tid? Var går " gränsen" när ni tar transporten?
Runt 15 min skritt känns som skrittavstånd! Har haft 20-25 min skrittavstånd också men då har jag tagit transporten vid dåligt väder!
Hej! Man läser ofta om " skrittavstånd till ridhus". Hur långt är det då? Hur långt är ok för er att skritta till ett ridhus , i tid? Var går " gränsen" när ni tar transporten?
När du haft 20-25 min skritt till ridhuset, har du ridit på en timme i ridhuset då och sedan skrittat hem igen?Jag är bara nyfiken, har själv en häst som i eget tycke vill spara på sin energi
Skrittavstånd för mig är ca en max två kilometer. Dvs framskrittningsavstånd.Hej! Man läser ofta om " skrittavstånd till ridhus". Hur långt är det då? Hur långt är ok för er att skritta till ett ridhus , i tid? Var går " gränsen" när ni tar transporten?