Lilla

Trådstartare
Jag har fått en tre årig okastrerad honkatt som sällskap till min 2 åriga kastrerade hona.Dom går bra överens och det nya katten verkar trivas och är lugn.Problemet är att hon jamar hela nätterna.Kan hon löpa eller vad kan det bero på?Hon jamar nästan inte alls på kvällen när jag är hemma.

Sv: Skriker

Säger bara en sak... det är Mars....*suck*
Min hanne (den okastrerade) går å jamar jämt å är så kåt så han försöker sätta på kastraten:rofl:
Löp är nog en mycket bra gissning;)

Kastrera katten illa kvickt om du vill få sova om nätterna:smirk:
Min hanne används tyvärr i avel så han må ha kulorna kvar å matte går miste om sin skönhetssömn:mad:

Jo nu är det TYDLIGT!Hon löper!Hon skriker konstant och skvätter på golvet.(Jag hoppas det har att göra med att hon löper?)
Pratade med vet precis.Han hade inte tid den här veckan*suck*Men kanske nästa....

Det finns inte tabletter som man kan ge katter för att "lustarna" ska bli mindre???Jag vet inte hur jag ska stå ut till nästa vecka....hon skriker konstant och har kisset ca 10 ggr på golvet, en i soffan och en stor päl i min säng.....hjälp :cry:

P-piller (guds gåva till kattägare). Be vet skriva ut. De kan först användas till att bryta nuvarande löpet och sen mota undan kommande löp fram tills hon kan kastreras.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
462
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 016
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
888

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka