Novali01
Trådstartare
Hur gör man för att skrämma slag på en normalt sett mycket kaxig FT-ryttare?...Jo, man bokar rum på Skräckens Vandrarhem i Odensbacken!
Följande samtal utspelar sig kl 2024 fredag kväll:
Ft-ryttare: Hej, jag heter ****....
Cruella de Vil, dvs Ägarinna av Vandrarhem: JAG SA JU DO SKOLLE KOMA INAN 8!
FT: nej...det har du inte sagt till mig...
Cruella: JO, JAG SÄGA DET TIL ALA, ALLTID!
FT harklar sig nervöst...: Nej, det tror jag inte...
Cruella vrålar: OM NI INTE HITAR HIT PÅ FENGTON MINOTER SÅ ÅKA JAG HEM!
FT lägger på luren, vit i ansiktet och väser till Hästskötaren....KÖR för guds skull!
Väl framkommen visar sig Cruella ha klart schizofrena anlag då hon skrattar och ler och välkomnar FT-ryttaren...Hästskötaren som har smugglat med sig sitt lilla Troll (4-månaders valp av mindre sort...) får snällt stanna i bilen tills Cruella har åkt.
Smugglar sen in valpen i rummet där en mycket skakad Ft-ryttare sitter...vit i ansiktet väser hon till Hästskötaren: Trollet måste vara tyst! Vi sätter henne i buren!
Nej, säger Hästskötaren, lugna ned dig nu, Cruella har åkt...Hon kanske kommer tillbaka!, väser FT-ryttaren....
Behöver jag säga att FT-ryttaren var livrädd varje morgon som vi skulle smyga ut med Trollet?
Följande samtal utspelar sig kl 2024 fredag kväll:
Ft-ryttare: Hej, jag heter ****....
Cruella de Vil, dvs Ägarinna av Vandrarhem: JAG SA JU DO SKOLLE KOMA INAN 8!
FT: nej...det har du inte sagt till mig...
Cruella: JO, JAG SÄGA DET TIL ALA, ALLTID!
FT harklar sig nervöst...: Nej, det tror jag inte...
Cruella vrålar: OM NI INTE HITAR HIT PÅ FENGTON MINOTER SÅ ÅKA JAG HEM!
FT lägger på luren, vit i ansiktet och väser till Hästskötaren....KÖR för guds skull!
Väl framkommen visar sig Cruella ha klart schizofrena anlag då hon skrattar och ler och välkomnar FT-ryttaren...Hästskötaren som har smugglat med sig sitt lilla Troll (4-månaders valp av mindre sort...) får snällt stanna i bilen tills Cruella har åkt.
Smugglar sen in valpen i rummet där en mycket skakad Ft-ryttare sitter...vit i ansiktet väser hon till Hästskötaren: Trollet måste vara tyst! Vi sätter henne i buren!
Nej, säger Hästskötaren, lugna ned dig nu, Cruella har åkt...Hon kanske kommer tillbaka!, väser FT-ryttaren....
Behöver jag säga att FT-ryttaren var livrädd varje morgon som vi skulle smyga ut med Trollet?