Skövde området och närliggande

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Några här som bor där? Har alldeles för lite hundkontakter känner jag! Saknar folk att prata med, gå ut och gå med och kanske träna tillsammans med! Har precis skaffat hund och skulle vara trevligt att lära känns nya människor :) och min hund skulle behöva träffa snälla/trevliga hundar!

Sv: Skövde området och närliggande

Vi bor snart i området :)

Som Grana också undrar: Vad är det för hundras + kön, ålder ?

Tik eller hane ?

Vi ska som sagt flytta till området och vill gärna ha lite hundkompisar :)

Vill också ha lite hundkompisar, bor i Tidaholm med min jack russell Speedy:)

Det är inte långt ifrån Skövde ju :) vi får ses ihop ett gäng och träffas! Gå promenad på berget eller nått!

Jag bor en timme från Skövde, men åker gärna och promenerar eller tränar/spårar! :)
Har en kastrerad "farbror" på 5 år som funkar med alla hundar, och en yngre förmåga på dryga året som går utmärkt ihop med tikar och dom flesta yngre hanar, men är ganska stöddig.

Är oftast ledig dagtid veckor och ibland helger.

Senast ändrad:

Mariestadsbo här med två goldentikar. Hänger gärna med på promenader, hundträning och annat. :)

Presenterar min tant också.

Zaga, Staffordshire Bullterriertik på 4 år.

Fungerar i regel med dom flesta hundar, bäst med hanar och ej stöddiga tikar. Hon är ingen lekhund, förutom få av henne väl utvalda kompisar ;), hon har lite krav min tant. Men som sagt, fungerar i grupp.

Kan presentera Speedy lite närmare.

Speedy är en herre på 6 bast (jack russell, som jag tidigare skrivit), lite utav en mupp tror han är störst bäst och vackrast, men älskar allt vad hundar heter (framförallt tikar) och fungerar bra i grupp!

Hejsan :-)

Jag bor i Tidaholm (jobbar i Tibro) har en 11 månaders Amerikansk Staffordshire Terrier tik sedan tre veckor tillbaka. Det vore kul att hänga med på en träff :)

*KL*Ska vi kanske ta och gå en sväng snart?? Är ni lediga något under helgerna skom kommer?
/ Sofia Och Melker

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
20 968
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka