Sv: skor

Har du säkerhetsstigbyglar / sluta stigbyglar tycker jag själv det är skönt att rida i gympaskor.

Vid ridning använder jag min vanliga kängor (de pensionerade). Det är ett par vandrarkängor av lite lättare modell men ändå stadiga. Just nu de enda skor jag använder.
Jag har dock inte ridit mer än 50 km så bir det längre kanske man vill ha andra skor.

jag tycker gympaskor har funkat bra men nu när jag ska rida längre vill jag ha "riktiga ridskor".

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: tanten
·
Utrustning Vad har ni för varma och vattentåliga skor/stövlar på vintern? Brukar bara ha mina gummistövlar med dom blir så himla kalla trotts...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
2
Svar
33
· Visningar
1 521
Senast: Sedna
·
Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka