Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kotledsinflamation är ett SYMPTOM på att det är något annat som är fel! För att slippa återkommande problem så gå igenom hästen, dig själv och utrustning...tjenixen skrev:ar det nagon som har skott sin hast annorlunda (i forebyggande syfte) efter att den har haft kotledsinflammation?
/tj
Zmulan skrev:Kotledsinflamation är ett SYMPTOM på att det är något annat som är fel! För att slippa återkommande problem så gå igenom hästen, dig själv och utrustning...
Givetvis ska man se över skoningen det hör ju liksom ihop med att kolla upp hästen.... Jag har faktiskt inte påstått nått annat. Har inte ens nämt detta så varför så otrevlig?Alexandra_W skrev:helt rätt, MEN det finns ingen anledning att INTE se över skoningen också, och den vägen hjälpa hästen på traven.
Det ena utesluter ju inte det andra liksom?
Det är ok. Jag tror det här forumet gör en paranoid! Jag menar, det är ju sällan en tråd bara är trevlig och possitiv så man är väl beredd på att alla hoppar på en. Ber om ursäkt om jag kanske var lite överkänslig...Alexandra_W skrev:Jag ser inte var jag var otrevlig? Och det var inte min mening att vara det.
precis! det var trevligt att hora som omvaxling (ang forum)Alexandra_W skrev:helt rätt, MEN det finns ingen anledning att INTE se över skoningen också, och den vägen hjälpa hästen på traven. När vi tåriktade (då) tvååringen, så hade vi ju inte den blekaste jävla aning om var hennes ideliga ledinflammationer kom ifrån. Men det var självklart att tårikta henne för att hjälpa överrullningen om det kunde hjälpa hennes leder. SAMTIDIGT som vi fortsatte leta vad ORSAKEN var.
Det ena utesluter ju inte det andra liksom?