skogsturer

Sv: skogsturer

Vi lunkar sällan (bara nån enstaka gång), men jag rider i skogen i stort sett varje dag :) Men vi jobbar också i skogen, så rena lunk-turer blir det bara ibland.

jag och min häst älskar att hoppa i skogen så det blir det.. hästen tycker då att han är en stooor hopphäst och blir alldeles till sig av lycka. han är för söt...:love:

Sv: vimzis

Vilken underbar omgivning du verkar ha, då!!:d
Var bor du, då??? Eller var ligger ditt stall?

Ja rätt ofta men det är också arbete men är väldigt ofta ute i naturen :love: är nästan aldrig i ridhuset

Är i skogen varje gång jag rider tror jag. Det är ju skönt att bara komma ut o se allt det fina som finns. Vi lunkar då å då men tar ett hårdare pass kanske ibland :love: :d

Rider alltid ut i skogen, har ingen ridbana. Blir mycket lunk på vintern men även hårt arbete. Det är så härligt!

Jag har bara skogen att vara i, och det är jag glad för. Ibland blir det bara en skritt runda, men så ofta jag kan så försöker jag göra det som ett träningspass. Tyvärr nu på vintern så är det ju så förba**at halt och styltor i varje steg *argh*

rider bara iskogen. eller på fält eller liknande miljöer. det blir lite skritt, lite trav och lite galopp, allt beroende på. Häromdagen mötte jag en äldre kvinna som galopperade sin häst i princip hela vägen från och till stallet. (Det var ingen "racergalopp" utan lugn och fin). Hon var rädd för att skritta för att hästen skulle få styltor.- Min fick inga..

Liknande trådar

Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 844
Senast: JohannaB
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Lavinia
·
Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
407
Senast: farin
·
Ridning Min häst är livrädd för att rida in i vår skog, är rätt säker på att det är pga älgflugor som vi blev attackerade utav i början av...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Cs218
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022