Skogs/timmerkörning

F

flirpur

Entrepenad, egenföretagare? Var kan jag hitta detta, gällande hästkrafter i skogen? Helst i Värmlands Län, ev oxå mot Örebro eller Trollhätteområdet.

Mvh Flirpur

Sv: Skogs/timmerkörning

Gå in på föreningen Skogshästens hemsida!
Adressen är www.skogshasten.com
Där hittar du folk som jobbar med sina hästar, det finns en lista över länsrepresentanter, och han/hon kan säkert lotsa dig vidare!
Lycka till!

Tjena Trygg, jag var visst lite för långsam där!

Lotta

Sv: Skogs/timmerkörning

:bow:

Skogshästen är redan uppkollad och telefonnr är nedtecknade, Det enda jag behöver där är tid och en telefon så ska jag kolla upp det. Mer idéer för att kunna få kontakt med detta släkte emottages tacksamt.

Och ni som svarat, än en gg :bow:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 645
Körning Funderar på att börja träna körning lite mer seriöst med mitt kallblod och ev ut på någon tävling men är helt ny inom detta så...
Svar
1
· Visningar
1 337
Senast: agtatoon
·
F
Träning Jag har nog bestämt mig nu. Att efter jul ska jag nog ta och hitta ett ardenner föl och satsa på. Vi alla blir ju äldre, så min...
2
Svar
22
· Visningar
4 430
Senast: neferra
·
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 597
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar