Skogans Orlov

Sv: Skogans Orlov

Har hört att han stått kvar hos Carina Caster i år men då de inte löst betäckningstillstånd så blev det inte att verka i aveln 2010 för honom.
En hingststation här i länet har fått förfrågan att ha honom 2011, hoppas verkligen de tar honom. Har du någon avkomma efter honom?

Läste i tisdagsronden att han skulle stå på Ledholmen i Genarp 2011. Konstigt att de inte försöker få honom "norröver",känns lite som att han liksom "fått" sina märrar här nere.

Såg också det i Rondens vinternummer som inhandlades i går. Tycker också han borde få flytta lite längre norrut för att ge fler chansen då en del faktiskt föredrar att åka med sina märrar till stuteriet där hingsten står. Har du planer at betäcka med honom 2011?

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Pegasus63
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Kamomilla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Frasse skulle bli hennes pappas häst att rida i skogen – men nu kvalar Minna Dottori honom till Amatörtouren. Det är ingen som märker...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka