Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trolljahn skrev:Jamen lilla Alexandra, vad tvekar du över..?? Hästen kan väl inte säga tydligare att hon vill ha skor på sig..! Sko hästen människa!
Hannely skrev:Hos oss har det smält helt och hållet nu, så nu är vi tillbaks till leran. Hästarna, som har stapplat omkring i en vecka blev hellyckliga över att kunna springa, så de rymde ur hagen och for omkring på gärdena, vägen och grannarnas tomter i en dryg timme. Och busade och busade och tyckte det var jätteskoj att bli jagade.... :smirk: När vi väl fick tag på dom såg gammelvalacken rätt glad ut över att slippa ränna runt med två odrägliga nyblivna treåringar!
martha skrev:Idag är det väl 050102
dessutom så är han inte UPPE i Värmland...det vet du väl Alex![]()
![]()
jajajaja..ibland slarvar jag med att läsa alla inlägg..men hörru; om jag inte misstar mig så är det här samma en som du skrev om förut - som hade något muskeldiffustkonstigtvaddetnuvar - och redan då hade jag / om jag vore du alltså/ tagit det säkra före det osäkra och skott för att undvika värre skada - hästar som har ont spänner sig och halkar lättare - och nu tycker jag faktiskt att du tjafsar lite onödigt - vad bråkar du för. det borde du väl ha fattat för länge sedan att hästen borde skos..?!
![]()
Annars tycker jag att du verkar vara en trevlig tjej med för all del lite sjuka hästar![]()