Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trolljahn skrev:Jamen lilla Alexandra, vad tvekar du över..?? Hästen kan väl inte säga tydligare att hon vill ha skor på sig..! Sko hästen människa!
Hannely skrev:Hos oss har det smält helt och hållet nu, så nu är vi tillbaks till leran. Hästarna, som har stapplat omkring i en vecka blev hellyckliga över att kunna springa, så de rymde ur hagen och for omkring på gärdena, vägen och grannarnas tomter i en dryg timme. Och busade och busade och tyckte det var jätteskoj att bli jagade.... :smirk: När vi väl fick tag på dom såg gammelvalacken rätt glad ut över att slippa ränna runt med två odrägliga nyblivna treåringar!
martha skrev:Idag är det väl 050102
dessutom så är han inte UPPE i Värmland...det vet du väl Alex
jajajaja..ibland slarvar jag med att läsa alla inlägg..men hörru; om jag inte misstar mig så är det här samma en som du skrev om förut - som hade något muskeldiffustkonstigtvaddetnuvar - och redan då hade jag / om jag vore du alltså/ tagit det säkra före det osäkra och skott för att undvika värre skada - hästar som har ont spänner sig och halkar lättare - och nu tycker jag faktiskt att du tjafsar lite onödigt - vad bråkar du för. det borde du väl ha fattat för länge sedan att hästen borde skos..?!
Annars tycker jag att du verkar vara en trevlig tjej med för all del lite sjuka hästar