SKK i Norge?

S

smulizzzz

Ja som rubriken lyder. skulle behöva kolla upp lite hundar i norge men vet ju inte vart man ska söka o så. hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig.
 
Sv: SKK i Norge?

Norge har sin variant av Hunddata "Dogweb" men man ska vara medlem . Jag är medlem så vill du ha någon hund kollad så skicka ett PM.
 
Sv: SKK i Norge?

då jag kollar lite uppgifter om en viss kennel. så vill ja inte det ska komma ut vilken kennel de e.
 
Sv: SKK i Norge?

men om en hund e född o reggad här i sverige. hur ser man då att den e reggad i norge me? skulle även vilja veta hur en kennel häri sverige som inte längre får regga sina hundar i skk. men som ändå lyckas regga hundarna här. hur lyckas man me detta?
 
Sv: SKK i Norge?

Norge har sin variant av Hunddata "Dogweb" men man ska vara medlem . Jag är medlem så vill du ha någon hund kollad så skicka ett PM.
Skulle du kunna kolla upp tre hundar åt åt mig? hd, ögon och ev. utställningsresultat.

Shang di´s nike ( vet att hon har hd ua och även ögon, att hon har ett cert)

Flashline´s Mr goldfinger (vet hd ua)
Flashline´s Michelangelo (vet inget)

Tack på förhand.:angel:
 
Sv: SKK i Norge?

men om en hund e född o reggad här i sverige. hur ser man då att den e reggad i norge me? skulle även vilja veta hur en kennel häri sverige som inte längre får regga sina hundar i skk. men som ändå lyckas regga hundarna här. hur lyckas man me detta?

Jag har hund från en Svensk kennel som är skriven i Norge. jag fick Norsk stamtavla och så skicka jag in pappren på hunden till SKK så är den reggad i sverige sen.
 
Sv: SKK i Norge?

Skulle du kunna kolla upp tre hundar åt åt mig? hd, ögon och ev. utställningsresultat.

Shang di´s nike ( vet att hon har hd ua och även ögon, att hon har ett cert)

Flashline´s Mr goldfinger (vet hd ua)
Flashline´s Michelangelo (vet inget)

Tack på förhand.:angel:

Du har fått svar via PM.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 384
Senast: Troll
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 706
Senast: lilstar
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp