skjorta eller krage måste man ha det på tävling

R

ringen

läste runt lite och det handlade om kläder
måste man ha skjorta eller tröja med krage på tävling?
så en vanlig t-shirt går inte eller?
ni som tävlat jag är ju helt grön och ska ju starta först nästa vecka
och hade inte en aning om detta.
är det pike tröja eller vad rider man i ?

men om det regnar eller är kallt?

skjorta eller krage ,men om det är regn eller lite kalllare då måste man väl få ha jacka eller regn jacka på tävling ??

Sv: men om det regnar eller är kallt?

Ja, det får man. Reglerna för krage är bara för att man inte ska rida i ex linne.
// Linda

Sv: skjorta eller krage måste man ha det på tävling

Är det någon som har tips på var jag kan hitta pikétröjor i funktionsmaterial som inte kostar alltför mycket? Blir ju grymt varmt att rida i bomull.

Sv: skjorta eller krage måste man ha det på tävling

ITAB i Surahammar har kanonbra pikétröjor i funtionsmaterial. Billigt är det också.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 895
Senast: Ullmerkott
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka