Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Veredus blue snow gillar jag. Tar det mest ingroddaJag behöver kort och gott tips på skimmelschampo som verkligen fungerar!! Sånt som biter på ingrodda manar o svansar mm.
Gallopinggoop.
Testade först på ca 10 cm svans, galet skitig! Se bild nedan på resultatet.
Testade sen hela svansen i fredags och allt äckligt ingrott hon haft i den hela vintern bara försvann. Tyvärr kan jag inte kommit ihåg att fota, men efter tvätt kunde jag (för första gången typ nånsin) kamma igenom svansen utan att halva svansen följde med. Så ren som svansen är nu var den inte ens när jag tvättade svansen 1 gång/vecka i 4 veckor inför utställning. Jag är helt galet fascinerad av hur rent det bli och med så lite jobb :-).
/LVisa bifogad fil 25201
Det ser ju lovande ut! Säljs det i Sverige någonstans eller beställde du på nätet?
Det är inte hur min hästs svans ser ut när den är skitig. Typ som det är längst ner är det i nästan hela svansen.Gallopinggoop.
Testade först på ca 10 cm svans, galet skitig! Se bild nedan på resultatet.
Testade sen hela svansen i fredags och allt äckligt ingrott hon haft i den hela vintern bara försvann. Tyvärr kan jag inte kommit ihåg att fota, men efter tvätt kunde jag (för första gången typ nånsin) kamma igenom svansen utan att halva svansen följde med. Så ren som svansen är nu var den inte ens när jag tvättade svansen 1 gång/vecka i 4 veckor inför utställning. Jag är helt galet fascinerad av hur rent det bli och med så lite jobb :-).
/LVisa bifogad fil 25201
Dom har en hemsida för sverige. gallopinggoop.se :-).
Vet inte om det finns i vanliga affärer dock, det verkar vara rätt nytt i Sverige.
Vilket var det du använde då? Degreaser, vanligt schampoo eller whitening schampoo (eller är det samma)?
Det är inte hur min hästs svans ser ut när den är skitig. Typ som det är längst ner är det i nästan hela svansen.
Hon som säljer de har ju själv en tinker med massa man och svans, har jobbat med hennes häst innan han såldes nedåt i landet och det är inte lätt att hålla den ren direkt men de verkar verkligen fungera braDom har en hemsida för sverige. gallopinggoop.se :-).
Vet inte om det finns i vanliga affärer dock, det verkar vara rätt nytt i Sverige.