Sv: Skillnader
KL
Nu får det nog faktiskt vara nog på detta "krigande".
Allt skall kunna diskuteras, allt skall kunna ifrågasättas. Jag är helt klart ingen AR-människa, jag tycker att det är bra att ifrågasätta både nytt och gammalt och diskutera. Många i dessa diskussioner, lägger fram bra saker på ett bra sätt.
I just denna tråd och relaterade känner jag dock helt klart att det finns i mitt objektiva tycke tre personer som har lite svårt att diskutera på ett som jag tycker sansat sätt. Andra har redan tagit upp detta i tråden, med ord som rabiata och undran vad det är som gör att man inte ger upp utan oförtrutet fortsätter att ganska aggresivt ställa samma typ av frågor om och om igen som det verkar, år efter år.
Jag brukar normalt inte nämna användare på forumet vid användarnamn när de inte sköter sig, men för att de förhopningsvis skall förstå och för att ni andra som inte passerat gränsen inte skall känna er felaktigt utpekakde kommer jag göra ett undantag.
Dessa tre användare verkar inte inse att deras beteende skapar dålig stämmning på forumet och det är faktiskt ett brott mot forumreglerna när det gäller vett och etikett. Självklart finns det en massa andra på forumet som någon gång då och då sprider dålig stämmning, jag gör det kanske just nu
Det händer och det är ok, men det finns gränser för hur mycket och hur länge.
C_L, fio och flashlight ni borde verkligen ta en titt på hur ni uppför er och att det inte uppfattas positivt av mig, en del andra verkar hålla med mig. Jag kan tänka mig att ni tycker att ni minsann inte alls gjort något fel och att det är en massa andra som felar mer. Jag anser att jag relativt objektivt kan säga att ni faktiskt beter er illa.
Några andra saker som varit uppe, jag har inga som helst planer att skapa något separat AR forum, det ligger i så fall närmare till hands att Klassisk ridkonst blir ett prefix under Ridning, men det är inget jag planerar just nu. Klassisk ridkonst är i princip ett forum för all dressyr som inte är tävlingsdressyr, det är viktigt att AR-anhängarna tillåter kritik och att annan icke tävlingsdressyr får diskuteras. Jag tror inte detta är något större problem, men tänk gärna på detta ni som gillar AR.