Skillnad på Tonfisk och Tonfisk?

pippilotta

Trådstartare
Min katt älskar vanlig tonfisk som vi människor äter :d , men den som är speciellt för katter tycker hon inte om. :(
Kan jag fortsätta att ge henne den "vanliga" eller är det inte bra? Hon får den som är i vatten.
Vad är skillnaden?

Sv: Skillnad på Tonfisk och Tonfisk?

Tonfisk (eller annat fisk) är överhuvudtaget inte lämpad för annat än tillfälligt godis för katter. Ge gärna av människotonfisken om hon gillar den, men inte för ofta.

Hon får lite av den när vi äter och det blir inte så ofta, inget som jag skulle köpa särskilt till henne, men det är ju ändå bra att veta. ;)

Precis-bara som godis.
Blanda gärna in lite linfrön i tonfisken-det ger bättre mage.
Här nöjer de sig med Euroshoppers tonfisk á 4,90 burken:bow:

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 138
Senast: Shilton
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 084
Senast: miumiu
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix