skillnad på power och co flex?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pandan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 843
P

pandan

vad är det för skillnad? tänkte använda under tävling brukar använda powerflex men co flex fanns i flera roliga färger. nån som vet?

Sv: skillnad på power och co flex?

Är det Co-flex som finns hos Börjes?
Tycker de har ganska dålig häftförmåga, speciellt när man lägger om på lite "knöliga" ställen som t.ex ett balltramp. Men de kanske funkar bättre när man lindar slätare, typ hela benet?

hm går dom att riva av eller måste man klippa av dom?

De går att riva! :)

Men de fransar sig något och är en aning sega, så sax är ju lite lättare...

fäster dom öht mot varandra vill ju inte att det ramlar av...

Jo, det är klart de fäster, men man får "stryka till" dem ordentligt.

Jag vet att jag har provat någon annan sort vid något tillfälle som fäste bättre, men jag minns tyvärr inte alls vilka de var... :(

jag vet bara att powerflex är starka "stretchiga" och fäster super? dom du menar?

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 145
Senast: Capybara
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka